Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Babe - 15 januari 2014 19:00

Det börjar bli kallt ute nu så jag har sytt ett set med mössa, babyvantar och halsvärmare/buff/halstub eller vad man vill kalla det.

Allt är fodrat med fleece.

Storleken på mössa och hals är 6-12mån och vantarna kan användas från 0-12mån.

 


Av Babe - 15 januari 2014 17:45

Jag gillar mörka kläder. Vitt går inte hem hos mig och speciellt inte på barnkläder. Jag själv kan inte heller ta på mig en vit tröja utan att ha fläckar på den inom tio minuter. Det är märkligt att jag måste hälla ut halva kaffemuggen över mig just den dagen jag tar på mig en ljus tröja.


Därför gillar jag detta tyget med svart botten och stjärnor i olika färger. Hela tröjan är sydd på overlocken förutom fållen. Storlek 86, mudden är köpt hos grossist men var har jag köpt tyget... Kan det vara mjukatyger.

 

Ovido - Quiz & Flashcards